Klacht: klacht over de actie.

op 27 januari 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Klacht is dat de website www.winterseprijzen.nl:
1.onbereikbaar is
2. volgens een deelnemer uitsluitend bedoeld is om meer staatsloten te verkopen
Lijkt steeds meer op de geintjes van de postcodeloterij !
Bah !

Als dit soort akties met een zogenaamde sigaar uit eigen doos worden stopgezet!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Telegraaf een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 januari 2014 om 11:49 geantwoord

Goedendag, Om kans te maken op winterse prijzen kunt u zich opgeven door de tekst, www.winterseprijzen.nl in de url balk (internet adresbalk) te typen. U komt dan op de aanmeldingssite, waar de unieke actiecode ingevoerd kan worden. Via een internet zoekmachine zoals Google, komt u niet direct op de juiste site terecht. Wij adviseren u dus direct het webadres in de internetbalk te typen.

Wij als Telegraaf geven onze abonnees graag presentjes. Deze acties komen tot stand in samenwerking met meerdere partijen. Er is geen verplichting om deel te nemen aan de acties, deze zijn geheel vrijblijvend. Wij hopen dat toekomstige acties beter aan uw verwachtingen zullen voldoen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088-8248242. Vriendelijke groet, De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door Hansonius