Klacht: Klacht over caresse boxspring

H Voerman op 05 september 2021 over Caresse in de categorie Bedden

3 februari 2020 is mijn mijn Caresse elektrische boxspring geleverd.
Nu is werkt de achterkant niet goed meer en is niet meer recht te krijgen.
Bij inspectie van de leverancier ziet hij dat een stukje kunstsof dop onder de poot gebroken is en op
de grond ligt.
Ik zou als 78 jarige vrouw het loeizware bed opgetild hebben, want , “zoiets is technisch bijna onmogelijk
dat dit vanzelf ontstaat”. Dus valt niet onder garantie
Over de topper heb ik ook mijn klacht geuit van doorzakken, het antwoord is:” dat er van kuilvorming geen sprake is, maar enkel iets van contour vorming, wat normaal is bij een product als deze van
anderhalf jaar oud en een levensduur van ca 5 jaar

Dat er twee man komt, mijn bed kantelt ( want voor één persoon is dat niet te doen)::
Dan kunnen ze goed bekijken wat er aan de hand is en het kapotte deel vervangen,
Liefst van metaal want kunststof is kwetsbaar.
Op de knieën zitten met een lichtje van een mobiele telf onder het bed kijken vind ik geen optie.

Reactie van de melder van de klacht H Voerman

1 jaar geleden - Net als zoveel anderen die mij voor gingen, ben ik zeer ontevreden met mijn Caressa boxspring. Zeker de afhandeling van mijn klacht over topper die doorzakt en de bedbodem die naar beneden hangt. Met een arrogante smoes komen ze eronder uit. Echt gedegen onderzoek is uit gebleven. Ik hoop dat het een keer aanhangig wordt gemaakt op de tv. Hedwig

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Caresse nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H Voerman