Klacht: Klacht over bungalow waar we hoofdprijs voor betaald hebben omdat het hoogseizoen is

op 15 augustus 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Beste lezer,

Van 5 tot 12 augustus jl verbleven wij in T’ Wolfsven in een 4 persoons bungalow.

Meteen bij aankomst zagen wij al dat de schuifpui vies was en dat er onder de bedden al even niet was gestofzuigd laat staan gedweild (wat je zoiezo moet doen als je geen schoonmaak hebt bijgeboekt..). Dit hebben we aangegeven bij de receptie en omdat we geen schoonmaak hadden bijgevoekt hoefde we dit ook niet schoon te maken bij vertrek.

De dekbedden roken vreselijk muf en de matrassen lagen alles behalve lekker. De wc rook alsof hij al maanden niet was schoongemaakt (een paar uur na incheck pas..). Hier hebben we over gemaild en gelukkig werd er vrijwel meteen iemand gestuurd om hem schoon te maken. Hij was echt schoon en zo rook hij ook alleen na een paar uur kwam de doordringende lucht weer terug. We hebben dit aangegeven en er kwam maandag iemand van de technische dienst. Deze man heeft chloor tabletten in de spoelbak gedaan en daarmee moest het verholpen zijn. Echter hebben we de rest van ons verblijf met die stinkende lucht uit de wc pot gezeten. Ook hadden we een kapotte afzuigkap die van ellende naar beneden kwam zetten en welke ik al grondig had moeten poetsen op de aankomstdag. Deze is gerepareerd maar vind het kwalijk dat deze met schilderstape zat vastgemaakt en niemand de moeite heeft genomen hem te repareren of er melding van te maken.

Woensdagavond even na 17 uur zagen we ineens een muis rondlopen. Gebeld met de receptie maar deze was dicht en er was niemand die er op die avond iets aan kon doen. Heel fijn! Toen we ’s avonds met een zaklamp achter de muis aangingen kwamen we behoorlijk wat viezigheid tegen in allerlei hoekjes (schimmel oa.). De volgende ochtend is er iemand van de technische dienst gekomen en zijn er 2 muizenvallen geplaatst. De muis of muizen waren ons te slim af en lieten zich niet vangen. Ik ben blij dat we de muis/muizen pas op woensdag ontdekte want daarna zaten we helemaal niet meer lekker in de bungalow.

De oplossing van het park was een gratis eindschoonmaak maar dit vind ik niet meer dan logisch. Wij hebben inclusief borg een bedrag van €903 betaald en vinden dit veel te veel voor zo’n slecht onderhouden en smerige bungalow. Het was lange tijd de vraag voor ons of er een vakantie in zou zitten en dan boek je uiteindelijk iets voor veel te veel geld en tref je dit.

De kinderen hebben zich gelukkig wel goed vermaakt want de animatie was helemaal top.

Ik zou graag een tegemoetkoming zien. De bungalow was de reissom niet waard, wij hebben niet optimaal kunnen genieten van onze vakantie en moeten nu weer een jaar wachten voor het weer zover is.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Gertjan.Kelly

11 maanden geleden - Wanneer horen we iets? Dacht namelijk ergens gelezen te hebben binnen 10 werkdagen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 29 augustus 2016 om 17:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Gertjan.Kelly