Klacht: Klacht over behandeling 5 eur

op 14 februari 2018 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik kreeg op een aanmaning van 5 euro.Overgemaakt op 22 december 2017. Maar die was al betaald. OP 29 januari erover gebeld en gevraagd of ik mijn bankafschrift met bewijs kon mailen. Kon niet alleen per post doe ik niet. 3 Februari weer gebeld zelfde verhaal en ik wilde ook wel verlengen of mijn abonnement wijzigen omdat ik buiten mijn bundel zat. Kon niet moest eerst nogmaals die 5 euro betalen voordat het kon. 6 Februari weer gebeld en toen kon ik opeens wel mij bankafschrift mailen. Direct gedaan geen ontvangst mail gehad. Op 7 februari weer gebeld en zowaar contact gehad met credit case afdeling. Die zeiden dat er nooit een bevestigingsmail verstuurd,gevraagd of ze kon kijken of mij mail binnen was nee onmogelijk. Gevraagd hoelang dat ging duren antwoord geen idee. Gevraagd of ze mij weer door wilden verbinden naar klanten service werd niet gedaan. Weer klantenservice gebeld met de klacht waarom ze niet op 29 direct het mail adres gegeven hebben op 29 januari. Klachten duurt doorgaans 10 werkdagen voor antwoord het zijn nu 3 klachten dus 3 weken verder voor ik meer weet en dat voor 5 euro je geloofd het toch niet. Op 12 februari terug gebeld door klanten relaties. De medewerker zei dat ik 5 euro op de volgende factuur terug kreeg. Nu vandaag 13 februari kreeg een mail van de bevestiging van die 5 euro maar moest nu ook de openstaande 5 euro nog betalen weer gebeld gevraagd naar de medewerker van gisteren en gevraagd wat die mail was dat het niet de afspraak was. Nu wilde de medewerker niets omdat ik hem confronteerde met zijn tegenstrijdige afspraken. Ik gezegd geef maar en ideal link van de openstaande 5 euro betaal ik die en dan kunnen we verder een oplossen vandaag kon niet. Toen klantenservice gebeld voor die link en het was niet mogelijk omdat het 2 maanden geleden was maar ze heeft er wel voor gezorgd dat ik nu inplaats van 5 euro 10 euro terug krijg dus dit is de 2de goede medewerker die ik aan de lijn krijg. Wee naar het kantenteam mobil gebeld inmiddels toch die 5 euro betaald en het verhaal weer uitgelegd ik moest dit toch met de medewerker oplossen die ik eerder aan de lijn gehad had en u raad het al niet aanwezig. Nu wordt ik morgen weer gebeld is beloofd dus wordt vervolgd maar vandaag weer een uur aan de telefoon gestaan gestaan Vandaag zou ik terug gebeld worden heb zelf maar gebeld want werd niet gebeld de betreffende medewerker was in gesprek heeft later terug gebeld. Weer hetzelfde verhaal verhaal na 5 werkdagen betaling verwerkt dan pas kunnen we over een oplossing praten. Moest naar klanten service bellen voor door verbinden incasso heb gedaan werd geweigerd om door te verbinden. Later belde de medewerker terug dan zou hij mij doorverbinden naar incasso na navraag weer het zelfde verhaal van betalen. weer gebeld om een klacht in te dienen want ik wilde het 2de betalings bewijs mailen klacht doorzelfde medewerker A.F behandeld weer verteld dat het eerst verwerkt moest worden en dan een oplossing gezocht kon worden en hij de klacht gesloten had. Weer naar klantenservice gebeld wat de medewerker exact in mij klacht gezet had, dat kwam redelijk overeen met wat ik gezegd had maar de bewuste medewerker A.F had vermeld in zijn verslag dat hij gezegd zou hebben dat er geen oplossing zou komen dat is pure leugen ik heb alle gespreken opgenomen dus als er voor 17 februari geen oplossing komt ga ik er een rechtzaak van maken alle gesprekken zijn opgenomen dus nu wordt het ook schade vergoeding en ik zal de gesprekken overhandigen aan mij advocaat. Het is diep triest dat er zou wordt omgegaan met klanten door telfort echt ik heb er geen woorden meer voor.

Een normale oplossing zoals bv een bos bloemen en dinner bon van 100 euro en 6 maanden gratis abonnement. En excuses en aanpak liegende medewerker.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Apeldoorn