Klacht: klacht over alles in een bij euphony

op 29 juni 2012 over Euphony in de categorie Vaste Telefonie

Wat ben ik blij dat ik niet de enigste ben met een KLACHT over dat bedrijf.Het wordt je zo mooi voorgespiegeld,door de consultant,en als er problemen komen dan zijn ze er niet meer.Ben in december met alles naar euphony gegaan,want zij waren het goedkoopste(volgens de consultant)Heb in tussentijd een maand zonder alles gezeten,maar dat hoorde erbij(zeiden ze telefonisch)Ook kreeg ik extra zenders 2 maanden gratis,die ik zelf netjes binnen de tijd heb opgezegd want die had ik er niet bijbesteld.Kortom ik zit nog met de extra zenders waar ik voor moet betalen,wat ik vertik.Dus zit er maar een ding op,dat ik het weer terug laat storten.Op andere topics lees ik van oplichting,en dit ruikt er echt naar.Mocht men toch bij euphony gaan,zorg dan eerst dat je een goeie rechtsbijstandsverzekering hebt afgesloten,misschien kom je er dan nog vanaf.Blij dat ik maar een eenjarig contract heb afgesloten,kan er in december vanaf,en verder zoekt mijn advocaat het maar uit.Je dringt niet door tot die mensen.En wat me het meest opvalt dat het personeel daar vaak op vakantie is.Des te meer mensen ze ompraten met zo,n aanbieding(die echt niet klopt)des te meer ze verdienen en veel vakanties krijgen aangeboden.Je mag hier niet schelden en geen grove taal gebruiken,maar dat is voor mij wel moeilijk als ik de naam euphony hoor.En ja de sterren die ik geef zijn niet echt maar het moet wel want anders kan ik het niet versturen

Gewoon geld terug,overzichtelijke rekeningen.Kan dat niet dan het bedrijf opdoeken,want die verpesten de maatschappij

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Euphony in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door griezie