Klacht: Klacht over afhandeling vergeten voorwerp

op 22 januari 2014 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Van 10 tot 12 januari verbleven wij in een bungalow van vakantiepark de katjeskelder van Roompot, in huisje 461. Het betrof een 8 persoonshuis, met verplichte eindschoonmaak. Er was op dat moment een kortingsactie voor de schoonmaak, waarvan wij geen gebruik konden maken omdat wij een hond bij ons hadden, wij betaalden het volle pond, 70 euro.
Wij vertrokken op zondagavond in het donker, rond 22.00 uur. Bij thuiskomst ontdekte ik dat het scheerapparaat van mijn man niet bij onze spullen zat. IK heb maandagmiddag de receptie van de katjeskelder gebeld met het verzoek om buiten te gaan kijken of daar een scheerapparaat lag, ik dacht dat het was gevallen in het donker, ik had de ruimtes die wij gebruikt hadden (we deelden de bungalow met vrienden) goed gecontroleerd). Er is gekeken door personeel van de katjeskelder, ze vonden niks buiten de bungalow en vertelde me dat ze niet binnen konden kijken omdat er inmiddels nieuwe gasten inzaten. Dat begreep ik. Later viel mij in dat ik van kamer was geruild in het weekend, en dat ik de slaapkamer beneden niet had gecontroleerd. Ik heb toen de vrienden gebeld waarmee we het huisje deelden, met de vraag of zij iets wisten over dat scheerapparaat. Zij arriveerden op zaterdagochtend in de bungalow, ik heb in eerste instantie de slaapkamer beneden voor mijn man en mij ingericht, maar heb onze spullen later naar boven verhuisd en hun de slaapkamer beneden gegeven. Maandag aan de telefoon vertelde ze me dat er in de kast in die slaapkamer een scheerapparaat en een tandenborstel lag, ze dacht dat die waren achtergelaten door de vorige gasten. Ik was opgelucht dat het scheerapparaat dus toch niet weg was, en vond het erg slordig dat de schoonmaakploeg het niet had gevonden, we hadden immers betaald voor schoonmaak, je verwacht toch dat kasten goed worden gecontroleerd, er kan wel allerlei viezigheid in liggen. Ik kon pas vrijdag weer bellen, omdat de bungalow bezet was. Dat heb ik ook gedaan, maar tot mijn verbazing werd mij verteld dat de bungalow tot 2 februari bezet was, er is aan de gasten gevraagd of ze mochten kijken, maar dat mocht niet want de heer des huizes was werken en kon pas de volgende dag kijken. Zaterdags hadden ze nog steeds niks gehoord van de huurders, en pas maandags wisten ze me te vertellen dat de huurders in de kast hadden gekeken en dat er geen scheerapparaat lag!
Ik ben hier zeer verontwaardigd over. Op de eerste plaats vind ik het absurd dat ik een week heb moeten wachten voor ik wist of het wel of niet gevonden was. Uiteraard is het mijn eigen verantwoordelijkheid om op mijn spullen te letten, maar als de schoonmaak waar ik veel geld voor moest betalen goed zijn werk had gedaan, was het scheerapparaat gevonden, die verantwoordelijkheid ligt bij de Roompot. Verder weet ik heel zeker dat het scheerapparaat er is achtergelaten, mijn vrienden hebben het laten liggen en ik heb die kamer niet nagekeken. Al met al een vervelende zaak. Wij komen al jaren naar volle tevredenheid in de Roompot, maar dit verblijf heeft voor ons een naar gevoel achtergelaten.

Met het terugbetalen van de schoonmaakkosten a 70 euro, of het vergoeden van het scheerapparaat, ook 70 euro, of een voucher voor een volgend verblijf, zodat we toch weer met een goed gevoel onze vakanties in de roompot kunnen boekenn

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 27 januari 2014 om 10:40 geantwoord

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met de gast opgenomen en beschouwen deze kwestie hiermee als afgehandeld.

Heeft op 27 januari 2014 om 18:10 geantwoord

Ik ben absoluut ontevreden over de afhandeling van de klacht endvoel me helemaal niet serieus genomen.. Ik werd gebeld met de uitleg waarom het zo lang had geduurd voor men in het huisje kon kijken, dat was mij al eerder uitgelegd, en dat was de klacht ook niet. Verder konden ze niks vor me doen, en zagen ze geen aanleiding voor een compensatie. Ik laat het er dan ook zeker niet bij zitten.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Roompot beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Els Merx