Klacht: Klacht over afhandeling van defecte producten

op 13 januari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Beste groupdeal,

Meermaals heb ik u verzocht om reactie. Helaas bleef dit uit.
Ik heb verzocht om terugbetaling van mijn aankoopbedrag van 3 iPhone. Die niet nar behoren functioneren.
U heeft zelf het voorstel gedaan om terugbetaling of reparatie, in de eerste instantie hebben wij 2 van de 3 iPhones ter reparatie aangeboden omstreeks half december.
Echter stopte recent ook de derde iPhone ermee waarna we hebben besloten om voor volledige terugbetaling te kiezen.

Ik heb dit voorgesteld, en u wilde dat ik het met uw leverancier moest afhandelen. Dit is juridisch niet juist want u bent mijn contractpartij.

Hoe vaak ik ook reageer, er komt gewoon geen reactie

Ik hoop nu op een spoedige afhandeling.

Volledige terugbetaling van het bedrag van 3 iPhones en de retourkaarten van de laatste iPhone.

Zodra ik de bevestiging ontvangen heb dat ik terugbetaling krijg zal ik de laatste iPhone retour zenden, waarna terugbetaling uwerzijds zal plaatsvinden

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 16 januari 2014 om 16:33 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben vernomen dat onze Customer Care afdeling inmiddels contact heeft opgenomen met de leverancier. Zodra hier uitsluitsel over is, ontvangt u van ons bericht.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

Heeft op 20 januari 2014 om 19:33 geantwoord

Klacht is niet opgelost, ik krijg alleen maar mails dat het in behandeling is, en dat ze niets hebben ontvangen. Dit is mijn allerlaatste hoop. Voordat ik naar rechtsbijstand ga. Gaat hier om een flink bedrag. Maar dat vergeet groupdeal.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupdeal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Bart van den Dool