Klacht: klacht opzegging lidmaatschap

op 21 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Ik heb het blad privilege ontvangen en dit is automatisch verlengd terwijl ik dat niet wilden. Heb nooit gebruik gemaakt van hun aanbiedingen, weet eigenlijk nog niet eens wat het allemaal in hield. In het begin van jaar is er 70,00 afgeschreven maar heb dit meteen weer terug gevorderd door bank. Meteen ook contact gehad met privilege en er is door een medewerkster verzekerd dat ik nergens aan vast meer zou zitten. Wel moest ik even nog een keer een brief sturen ter bevestiging. Dit dezelfde dag nog gedaan. Enigste fout die ik heb gemaakt is geen naam te vragen van diegene die mij te woiord had gestaan. Nu wordt ik vandaag tot mijn verbazing weer door privilege gebeld met de mededeling dat ik te laat heb opgezegd en dat ik gewoon moet betalen. Ik het verhaal van de medewerkster weer uitgelegd en dat mij was verzekerd dat ik geen abonnement meer zou hebben. De dame die ik aan de telefoon had hield voet bij stuk en dat ik gewoon moest betalen, dat ik het zelf had terug gevorderd van de bank maar dat ze wel het geld weer gingen af laten schrijven en dat ze een bandje had waar alles op stond. Ik weer gezegd dat ik niks van privilege wil , nooit gewild en op zo´n manier al helemaal niet! Zij heeft vervolgens de hoorn erop gegooid. Verder zou ik niet weten wat mijn lidmaatschapsnummer is…moest ook alleen per brief mijn adresgegevens doorgeven. jwh van den hurk, renata 41, 5061 XG oisterwijk.

Ik wil een bevestiging dat ik geen lidmaatschap meer heb en dat privilege bv geen recht heeft op 70,00!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 21 januari 2014 om 16:51 geantwoord

Beste mevrouw Van den Hurk,

Wij hebben uw opmerkingen over Privilege op 17 januari 2014 ontvangen via klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat u het lidmaatschap wenst te beëindigen.

In overleg via de mail op 21 januari 2014 is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege