Klacht: Klacht onbeschoft afgehandeld.

op 12 juli 2017 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Een maand geleden heb ik deze klacht bij Hoogvliet ingediend:

Al een aantal weken, zo niet maanden, ga ik voor (excuses voor mijn taalgebruik) Jan L*l naar de Hoogvliet in de Bogaard in Rijswijk. Op woensdag zijn de folder aanbiedingen (die ik op dat moment wil hebben, kan varieren van eieren tot toetjes tot een lang houdbaar product) de laatste tijd gewoon niet aanwezig. Ik heb al meerdere keren gevraagd aan het personeel hoe dit kan maar ik krijg steeds een ander of gewoon geen antwoord. Vandaag, donderdag, ga ik terug want gisteren waren mijn aanbiedingen er niet, zijn ze er vandaag gewoon nog steeds niet. Het gaat nu om eieren en toetjes uit de folder.
Wat ik nog erger vind is dat ik zowel gisteren als vandaag om de producten vraag en er gezegd wordt dat weet ik niet ik ga niet over die afdeling, maar ze weten ook niet wie wel. Dit was vorige week ook al zo, ik vraag naar een product of dat misschien nog achter is, nou dat moest ik maar even aan de kassa vragen want dat wist de dame allemaal niet. Daarbij zijn een groot deel van de medewerkers in de Bogaard in Rijswijk gewoonweg onbeschoft.
Ik ben voornemens om mijn boodschappen maar elders te gaan halen want ik erger me al een dik aantal weken aan jullie!

De manager belt mij na drie weken een keer op, dat komt mij op dat moment niet uit omdat ik op mijn werk zit, hij beloofd het weekend terug te bellen. Dit gebeurd vervolgens niet, hij belt op dinsdag op. Al niet netjes, maar ok. Staat mij telefonisch redelijk netjes te woord en als ik zeg dat ik de volgende dag van plan ben om naar de hoogvliet te gaan zegt hij: Vraag naar de heer Bishai want ik ben er zelf helaas niet, hij kan dan nog even persoonlijk excuses maken aan u.
Ik heb vandaag deze meneer Bishai gesproken en dat was op zijn zachtst gezegd een zeer onaangenaam gesprek. Hij wist helemaal niet waar ik voor kwam en was al helemaal niet op de hoogte van het feit dat het de bedoeling was dat hij persoonlijk excuses zou maken. Wat een drama communicatie zeg.

Als ik dan vervolgens op facebook lees dat iemand die de sla een beetje vond tegenvallen een cadeaubon krijgt??!!

Hoogvliet Rijswijk, ik gaf altijd een hoop geld uit bij jullie, maar mij zien jullie niet meer. Bedank daarvoor Dhr Both en Dhr Bisai.

Ik denk niet dat dat nog gaat lukken maar ik wil vooral dat dit bekend wordt, hoe zij met mensen omgaan.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

Bericht van Hoogvliet

1 maand geleden - Geachte mevrouw Nicolai, Wij hebben reeds een prettig gesprek gehad aan de telefoon, hartelijk dank hiervoor. Wij gaan deze melding voor u oppakken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lotte Gunneweg medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Patricia25121980

1 maand geleden - Mevrouw Gunneweg, U was erg vriendelijk, dank daarvoor. Ik ben echter zeer benieuwd hoe de Hoogvliet dit verder gaat oppakken. Vr. gr. Patricia Nicolai.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia25121980