Mijn Klacht:
Wij hebben een product ontvangen dat niet meer aan de eisen voldoet (binnen 6 maanden). De garantie optie, op de website, doet het niet.
Gewenste Oplossing:
Indien de leverancier contact met mij opneemt
Dhr. J. Moers op 01 juli 2015 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites
Beste heer/mevrouw, Wij vinden het erg vervelend dat het ontvangen product niet naar behoren werkt. Wanneer u gebruik wilt maken van uw recht op garantie, kunt u een mail sturen naar [email protected] Graag ontvangen wij dan ook de aanbiederscode van...
Een consument heeft een product ontvangen van Groupdeal dat binnen zes maanden niet meer aan de eisen voldoet. Daarnaast functioneert de garantie-optie op de website niet. De klacht is inmiddels opgelost.
Wij hebben een product ontvangen dat niet meer aan de eisen voldoet (binnen 6 maanden). De garantie optie, op de website, doet het niet.
Indien de leverancier contact met mij opneemt
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 02 juli 2015 om 12:29 geantwoord
Beste heer/mevrouw,
Wij vinden het erg vervelend dat het ontvangen product niet naar behoren werkt.
Wanneer u gebruik wilt maken van uw recht op garantie, kunt u een mail sturen naar [email protected]
Graag ontvangen wij dan ook de aanbiederscode van uw bestelling.
Onze klantenservice zal u zo spoedig mogelijk voorzien van de juiste garantieprocedure.
Met vriendelijke groet,
Team GroupDeal
[email protected]
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM