Klacht: klacht om ouderlijk toezicht

Marion.paesschen op 06 december 2021 over Google in de categorie Zoekdiensten

Beste google, Ik  wil graag een klacht in dienen bij jullie. Dit komt omdat ik te maken heb met wat problemen van jullie app: Ouderlijk toezicht. Mijn ouders hebben dit ingesteld omdat hun mij niet vertrouwen ofzo iets (dat snap ik zelf ook niet helemaal maar ok) nu kan ik dus niet meer op youtube een reactie plaatsen of de reacties lezen zelf wordt ik hier echt boos van want, ieder kind heeft gewoon het recht om een reactie te plaatsen onder een youtube video. Ik bedoel we leven in een vrij land. Maar ok dit was dus alleen maar het begin van mijn zeer grote frustratie, namelijk dat ik ook niet videos kan kijken waar dan zogenaamd geweld inzit ( kijk als het nou iets is met seks dan snap ik dat enigsinds nog wel maar ff sirieus ik kan geen korthom ‘schooltour’ meer kijken alleen omdat het zogenaamd geweld bevat en omdat er in wordt gescholden maar kijk dat is het m nou juist iedereen scheldt toch weleens kijk maar naar onze president Mark rutte, hij schold ook toen hij een kopje koffie omstootte (of wat er dan gebeurde met zijn koffie). Dit maakt mij heel boos. Omdat even relaxen met YouTube er nu niet meer inzit voor mij. Ook kan ik niet meer de ‘nieuwste’ video’s kijken van youtubers, zoals de NIEUWE vodeoclip van adele, uhm dit vond ik gewoon zielig hoor. Ook kan ik nu niet de dagelijkse/wekelijkse volgs kijken van mijn favoriete youtubers. Dit maakt mij natuurlijk heel verdrietig. Nog verdrietiger en bozer dan als hamilton het wereldkampioenschap zou winnen (formule 1) en moet je naa gaan hoeboos ik daar al van kan worden. Graag zie ik verbetering in deze app. Of beter nog dat de app gewoon weg gaat hpwant ff sitieus het helpt helemaal niemand (behalve dan mijn hart om sneller een hartstilstand te krijgen van de woede)
Ik wens u nog een fijne dag/nacht

ja dat de app zich een beetje aanpast zodat de gebruikers gewoon nog gebruik kunnen maken van youtube zonder deze problemen (verdere uitleg staat hierboven nog)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marion.paesschen