Klacht: klacht nog steeds niet opgelost: nog steeds geen vergoeding gekregen voor mijn treinreis naar Roermond (21-07 2013)

op 12 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo mevrouw/meneer van de klantenservice, Ik ben erg verontwaardigd, boos en vooral teleurgesteld in de gang van zaken. Eind juli liet ik jullie weten dat ik weer eens vertraging had gehad, dit keer samen met mijn moeder. Wij willen daarvoor natuurlijk een vergoeding en die is ons toen gegarandeerd (daar heb ik ook nog emails van) Het was erg warm in juli en we reisden gratis 1ste klas met 2de klas wordt 1ste klas kaartjes; het was echter koeler in de 2de klas dan in de 1ste klas en daarom wilden we daar ook nieuwe kaartjes van, dit lijkt mij nogal vanzelfsprekend. Helaas krijg ik altijd hele late reacties als ik al überhaupt al een reactie krijg van jullie; dit is echt onfatsoenlijk als je een ‘klantenservice’ bent. Ik was dan ook niet verbaasd dat ik na 2 weken nog geen reactie had op mijn laatste email en heb toen nog een mail gestuurd. Ik weet niet of dit een normale gang van zaken is, maar ik vind het echt onfatsoenlijk en ik zou dan ook graag uitleg willen van uw leidinggevende hoe dit kan! De reden van deze klacht is over de afhandeling van dit hele gebeuren; toen ik steeds geen antwoord kreeg op mijn mails, heb ik ervoor gekozen om de kaartjes op te sturen. Vervolgens krijg ik antwoord dat het meer dan 3 maanden heeft geduurd en dat we daarom geen geld terugkrijgen. Kortom; omdat jullie niet het fatsoen hebben om terug te mailen, wacht ik op een reactie en is de 3 maandentermijn verstreken. Het lijkt mij meer dan vanzelfsprekend dat de vergoeding van mij en mijn moeder gewoon wordt uitbetaald en misschien zelfs nog iets anders erbij met een excuses ofzo voor de gang van zaken Mvg Nathalie Ps. Mijn bankgegevens staan waarschijnlijk nog wel in uw systeem want ik reis helaas vaker met de NS dus u kunt de vergoeding van mij en mijn moeder gewoon naar mijn rekening overmaken.

geld terug, excuses en natuurlijk uitleg van de leidinggevende hoe dit kan

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

NS

Heeft op 12 februari 2014 om 09:28 geantwoord

nav een zelfde brief heeft mevrouw op 4 februari antwoord van ons ontvangen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nathalie_1995