Klacht: klacht nog niet opgelost

op 26 juli 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

boek wordt niet teruggenomen i.v.m. ezelsoren. Verzekering telt hierbij niet. Want ze vinden het boek totaal onbruikbaar. Ze reageren niet op mail. Telefonisch zeer slecht te bereiken.

Als het boek wordt teruggenomen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Huberts0000000

10 maanden geleden - Ik wens een goede oplossing en niet dat we na afloop van onze vakantie alsnog voor een "leuke" verassing komen te staan. nu lijkt het erop dat Van Dijk alles binnen een uur oplost; maar in feite is er aan de situatie niets veranderd.,

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 26 juli 2016 om 14:04 geantwoord

Beste Klazien,

Wij hebben telefonisch contact gehad en afgesproken dat u het artikel 'Nieuw nederlands (5e editie) 4/5h' (artikelnummer 8562670) voor een tweede beoordeling naar ons gaat opsturen. Wij gaan dan controleren of het boek is afgekeurd op alleen ezelsoren.

Wij willen u adviseren het verzendbewijs goed te bewaren bij het opsturen van het artikel.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Huberts0000000