Klacht: klacht nieuw contract

op 04 februari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

sinds dat ik mijn pakket gewijzigd heb , zijn de problemen begonnen . het niet nakomen van een gratis actie-periode .
het ineens incasseren van niet correcte rekeningen .
gewoon het niet nakomen van afspraken na aanleiding van telefonisch contact met hen . einddatum contract staat iedere keer verkeerd , dan is mijn extra kaart weer veranderd , mijn sportpakket stopgezet , ze doen zomaar iets .

gewoon zorgen dat er eens goed naar gekeken word .
tevens zet ik de automatische incasso stop .

ben eigenlijk al meer dan 12 jaar een tevreden klant , maar nu de dupe door een stelletje amateurs die niet weten wat de andere doet .

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht alex1905

3 jaren geleden - extra kaart weer goed gezet , aktie-periode wordt in een keer gecrediteerd . we gaan weer de goede kant op .

Canaldigitaal

Heeft op 14 februari 2014 om 07:58 geantwoord

Beste,

Wij hebben voor u de einddatum van de tweede smartcard weer juist gezet. Ook hebben we de vijf maanden gratis op het Familie-pakket en de twee maanden gratis HDTV-pakket gerealiseerd.
Dit hebben wij tevens al in een email aan u doorgegeven.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Webcare Team CanalDigitaal

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door alex1905