Klacht: klacht niet serieus genomen: doorbetaling abonnementsgeld na trage verbinding

op 01 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ipv 20MB was de snelheid nog maar 4MB. Een technisch medewerker kon niets voor me doen. ‘Behalve het opsturen van een nieuw kabeltje. Als dat niet zou werken, was overstappen de enige optie’. De suggestie van een monteur aan huis werd niet geopperd. Afijn, ik stap over naar een andere provider, maar krijg wel de laatste maanden in rekening gebracht. Daarover heb ik een klacht ingediend bij Tele2, die blijft volharden dat ik eerst een monteur heb moeten laten komen. Hoe kon ik dat weten; dat staat ook niet in de Algemene Voorwaarden. Als ik dat had geweten had ik een monteur laten komen. Ik krijg maar geen direct contact met de klachtenservice die mijn klacht keer op keer sluit, waarna (ik nu voor de derde keer) mijn klacht bij ze heb ingediend.

Kortom, Tele2 leverde een slechte service, een medewerker kon niets meer voor me doen, opperde niet de optie voor een monteur, adviseerde mij dan maar om over te stappen.

ik wil kwijtschelding van de laatste termijnen van het abonnementsgeld. De klachtenservice moet uitzoeken waar dit fout is gegaan, door navraag te doen bij de technisch medewerker hoe hij zijn klanten helpt en wat hij hen adviseert. Ik ben te goeder trouw en onwetend geweest bij het overstappen naar een andere provider. Ik wil dat de klachtenservice beter haar best om contact met mij te vinden. En niet - na mij te bellen - de klacht te sluiten, en mij per mail of voicemail te vertellen dat ik de klantenservice kan bellen die vervolgens niet voor mij kan doen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alexatsea