Klacht: Klacht niet opgelost

op 03 oktober 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Dynafix kon het apparaat niet repareren zoals te zien is in de bijlage, en stelde voor dat ik een nieuwe toestel a €425, bij Dynafix zou aanschaffen. Aangezien mijn toestel niet meer door hun gerepareerd kon worden is het dus total loss. Dus vroeg ik namens mijn inboedel verzekering een total loss verklaring. Die kreeg ik niet omdat het toestel nu ineens wel te maken was. Ze kunnen nu ineens wel mijn toestel repareren omdat de onderdelen niet leverbaar waren. Ze wilde mij toestel gratis innemen, mij €425,- voor een “nieuw” toestel laten betalen. Vervolgens maken ze mijn telefoon en verkopen deze weer als nieuw. Maar dat blijkt dan een refurbished toestel te zijn. Maar dat weet de volgende gedupeerde niet.

Als mijn gemaakte kosten en toestel retour zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 03 oktober 2016 om 14:49 geantwoord

Geachte heer,
We hebben inmiddels via Facebook gesproken. Mocht u nog vragen hebben welke wij voor u kunnen beantwoorden vernemen wij dit graag via Facebook. Wij zullen echter niet nogmaals herhalen wat besproken is via Facebook.

Dynafix WeCare Team.

Heeft op 04 oktober 2016 om 16:22 geantwoord

Ik heb nog steed mijn geld niet terug

Reactie van de melder van de klacht Richard_K

2 maanden geleden - Wil mijn geld terug, er is geen goed onderzoek gepleegd, het toestel kon wel gemaakt worden. Kreeg gewoon de optie niet alleen een dure optie om een nieuw toestel aan te schaffen of ongerepareerd retour a 54 euro

Alle klachten die gemeld zijn door Richard_K