Klacht: Klacht niet naar tevredenheid opgelost!!!

op 10 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie klacht: Schimmel, kapot en gevaarlijk van 01 augustus 2017:

Zojuist heb ik uw reactie op klacht.nl bekeken. Ik ben het er helemaal niet mee eens.
Ik snap best dat jullie eerste oplossing is; het aanbieden van een tegemoetkoming voor een volgend verblijf. En dat dit in jullie regelementen staat. Echter is ons verhaal toch even anders.

Wij hebben een verblijf geboekt bij jullie, deze voldeed niet aan uw algemene voorwaarden. Een caravan in deze staat is echt niet verhuurbaar en zeker niet voor de prijs die wij hebben betaald.
We hebben de Roompot, zoals het hoort, de mogelijkheid gegeven om de problemen in de caravan op te lossen. Dit is helaas niet gelukt en ook erkend door de receptie van de Roompot Beach Resort. Dan is de volgende stap; het aanbieden van een alternatieve accommodatie.
Deze was er in onze eigen woonplaats Katjeskelder in Oosterhout of vanaf maandag bij Hof Domburg met een fikse bijbetaling en nog 1 nacht in de caravan. Wij hebben niet voor niets geboekt voor deze prijs dus is het niet de bedoeling om zoveel bij te leggen. En daarnaast was ik zo ziek van de schimmel dat ik echt geen dag langer in die caravan kon blijven. Ik ben nog gaan overleggen met mijn man en na overleg is hij naar de receptie gelopen om aan te geven dat dit beide geen opties waren. Er was dus op dat moment geen oplossing.
Mijn man heeft aangegeven dat wij dan naar huis zouden gaan en de receptie gaf aan dat we over ons geld contact op moesten nemen met het hoofdkantoor en die waren er maandag pas weer. ( we zijn op zondagochtend vertrokken).
Prima, heel erg jammer, maar helaas. Vervolgens hebben wij maandag contact gezocht met het hoofdkantoor en toen bleek dat we het gewoon met de receptie moesten afhandelen en zij zouden dan contact opnemen met de afdeling kwaliteit.
Het meisje van de receptie gaf aan dat zij ons geen geld terug konden geven omdat er een half uur nadat wij waren weggegaan een annulering was en er dus een accommodatie vrijkwam. Echter heeft de receptie ons niet gebeld, dan waren we namelijk terug gekomen.
Dit is natuurlijk geen reden. Als iedereen in de toekomst zou kunnen kijken zou fijn zijn. Dan hadden we dit gedoe in ieder geval niet gehad.
Ik vind echt dat ons verhaal een uitzondering is op de regel en laat het hier dus ook niet bij zitten.

Reactie Roompot:
Bedankt voor uw klacht over uw verblijf op Roompot Beach Resort.
Zoals hedenmiddag telefonisch besproken bevestigen wij hierbij de door ons aangeboden tegemoetkoming.

Uiteraard is het ons doel al onze gasten een prettig verblijf te bezorgen. Onze welgemeende excuses dat wij hier in uw geval niet geheel in zijn geslaagd.

Tijdens uw verblijf, de huurperiode van uw boeking betrof de periode van 28 juli tot 4 augustus 2017, op Roompot Beach Resort heeft u uw bevindingen op 29 juli 2017 en 30 juli 2017 kenbaar gemaakt bij de medewerkers van de parkreceptie. Dit betroffen uw bevindingen over de staat van de door u gehuurde accommodatie, type SCTC. Daar een en ander niet naar uw tevredenheid kon worden opgelost, heeft u besloten het verblijf op 30 juli 2017 vroegtijdig te beëindigen. Onze medewerkers hebben u vervolgens op 31 juli 2017 telefonisch een tegemoetkoming aangeboden in de vorm van een korting op een volgend verblijf op één van onze Roompot Parken. Zoals u bij ons heeft aangegeven is er, volgens u, echter niet gesproken over de hoogte van de tegemoetkoming. Wij hebben vernomen dat onze medewerkers u een korting ad. € 100,00, betrof 10% van de basis huurprijs van de gehuurde accommodatie, op een volgend verblijf op één van onze Roompot Parken hebben aangeboden en dat zij dit in het telefoongesprek aan u hebben doorgegeven. U heeft tijdens het telefoongesprek met de medewerkers van de parkreceptie op 31 juli 2017 aangegeven dat u zich niet kunt verenigen met een korting op een volgend verblijf, tevens heeft u dit ook aangegeven op Klacht.nl. op 1 augustus 2017.

U heeft vervolgens op 7 augustus 2017 telefonisch contact opgenomen met de medewerkers van Afdeling Kwaliteit van Roompot Vakanties. Tijdens dit telefoongesprek heeft u uw bevindingen kenbaar gemaakt en aangegeven dat u het op prijs stelde wanneer u als tegemoetkoming restitutie van de niet-genoten nachten, betrof de periode 31 juli tot 4 augustus 2017, zou ontvangen. Wij hebben aangegeven dat wij op dat moment geen toezeggingen konden doen en afgesproken dat wij u dezelfde dag terug zouden bellen. Wij hebben u die dag teruggebeld en aangegeven dat wij hedendag telefonisch contact met u zouden opnemen en een vervolg zouden geven aan uw dossier.

Wij hebben hedenmiddag telefonisch contact met u opgenomen en u een korting ad. € 275,00 op een volgend verblijf op één van onze Roompot Parken aangeboden. Dit bedrag betrof 50% van de niet-genoten nachten in de periode 31 juli 2017 tot 4 augustus 2017. U heeft aangegeven dat u zich hier niet mee kunt verenigen en nogmaals aangegeven dat u alleen restitutie op prijs stelde van de niet-genoten nachten van uw boeking op Roompot Beach Resort.

Wij hebben aangegeven dat we bereid zijn ons aanbod nog éénmaal te herzien. Wij hebben vervolgens de aangeboden korting verhoogd naar € 550,00. Dit betreft het bedrag van de niet-genoten nachten, 4 nachten in de periode 31 juli tot 4 augustus 2017. Dit betreft tevens ons definitieve aanbod. U heeft aangegeven dat u zich ook hier niet mee kunt verenigen en u voornemens bent verdere stappen te ondernemen. Uiteraard vinden wij het spijtig dat u zich niet kunt vinden in ons aanbod, echter zijn wij niet voornemens op uw verzoek tot restitutie in te gaan. Wanneer u voornemens bent verdere stappen te ondernemen bent u hier uiteraard vrij in. De door eerder aangeboden kortingen ad. € 100,00 en € 275,00 zijn hiermee komen te vervallen.

Gewenste Oplossing:

Wij gaan hier natuurlijk niet mee akkoord. De Roompot is in gebreken gebleven en wij zijn hier de dupe van. We eisen dan ook ons geld terug. Hier hebben we recht op. Dat we niet ons volledige betaalde bedrag terugeisen is al heel redelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 14 augustus 2017 om 17:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MarjolijnvW