Klacht: klacht niet naar behoren afgehandeld

op 18 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ID: 10388101 (10388101)

mijn klacht is dat in de winkel is verteld dat de spoelbak niet meer op voorraad is, ook niet in andere filialen en dat deze alleen nog besteld kan worden via internet met bijbehorende kosten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er een oplossing komt voor de transportkosten. Daarnaast vind ik het bijzonder dat de IKEA medewerker aangeeft dat de spoelbak alleen nog via internet te bestellen is.... Dit zou niet zo moeten zijn in mijn optiek.

Met een hartelijke groet,

Ronald Verhoef

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 16:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hej Ronald,

door drukte lezen we je bericht nu pas. Onze excuses hiervoor.

Wat vervelend dat je de spoelbak niet in de vestiging kon aanschaffen. We hopen dat je inmiddels een oplossing hebt gevonden.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: https://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

Met vriendelijke groet,
IKEA Nederland

Heeft op 12 juli 2016 om 11:48 geantwoord

Nee dit antwoord is onacceptabel, er wordt niet eens ingegaan op de gewenste oplossing waar naar gevraagd wordt. Ik voel me dan ook niet serieus genomen.
1. de tijdspanne waarin een antwoord gegeven is niet realistisch, er wordt maanden niet gereageerd.
2. er is geen oplossing of antwoord gegeven

Dus dit is de klanten met een kluitje in het riet sturen. Mocht er geen passend antwoord komen op mijn vraag dan zie ik mij genoodzaakt mijn klacht op een hoger niveau neer te leggen zodat de klacht iig serieus genomen wordt.

Mvg Ronald Verhoef

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald Verhoef