Klacht: Klacht niet in behandeling

op 14 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom er samen niet uit om mijn klacht op te lossen met Samsung. Gisteren heb ik hier mijn klacht geplaatst en nu krijg ik het volgende toegestuurd:

Beste A.I.H.,

Je hebt onlangs een klacht gemeld over Samsung. Helaas neemt Samsung jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl.

Zelfs op deze manier nemen zij mijn klacht niet serieus!

Gewenste Oplossing:

Dat er naar mijn klacht wordt geluisterd.
Daarnaast bieden zij mij een nieuwe tv zonder 2 jaar garantie aan, ik wil een nieuwe tv mét 2 jaar garantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I. Sajlovic