Klacht: Klacht niet altijd melden bij Wish

Teun1952 op 03 november 2017 over Wish in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb via de app een bestelling geplaatst en betaald met iDeal.
De bestelling werd niet door Wish bevestigd, terwijl het bedrag wel was afgeschreven van mijn bankrekening.
Het 1e waar je aan denkt en doet, is een klacht indienen bij Wish.
Echter, later realiseerde ik mij dat ik heb betaald aan Klarna en niet aan Wish. Vervolgens dus mijn klacht ingediend bij Klarna.
Op de website van Klarna kan je een chat aanvragen. Je vult het formulier in met de omschrijving van de betaling (zie afschrift bank). Binnen enkele ogenblikken werd er gereageerd, dat de bestelling door een fout bij Wish inderdaad niet was doorgezet. Binnen 10 dagen ontvang je dan je geld terug

Gewenste Oplossing:

Indien je betaald aan Klarna en Wish de bestelling niet bevestigd, moet je dus zijn bij Klarne. Zij handelen de klacht snel en efficient af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door