Klacht: klacht niet afgehandeld, wel als ‘ opgelost’ bestempeld en van de website www.klacht.nl gehaald

op 11 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 12 juli 2016 om 13:51 geantwoord

Geachte mevrouw Frenay,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u nog geen oplossing heeft ontvangen.

Naar aanleiding van uw eerdere klacht hebben wij contact opgenomen met uw broer, de heer Frenay, om erachter te komen welk bedrag gerestitueerd zou moeten worden. Helaas kon hij deze vraag niet beantwoorden.

Zojuist hebben wij getracht telefonisch contact op te nemen met u, helaas was er geen gehoor.

Volgens onze administratie staat er geen bedrag tegoed dat teruggestort moet worden. Het is voor ons daarom onduidelijk om welk bedrag het gaat en waarom er een restitutie plaats zou moeten vinden.

Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen via 088-8248242 zodat wij uw verzoek sneller en secuurder kunnen in behandeling kunnen nemen en kunnen afhandelen.

Bij voorbaat dank.

ER- De Telegraaf