Klacht: klacht naar de manager

op 26 augustus 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik ben een lid bij fit for free in vestiging Overvecht-Utrecht al bijna 6 jaar. Ik vind het heel gezellig en nooit problemen gehad met iets of iemand daar. Dus ik wil bij deze een klacht indienen over manager van fit for free Overvecht Schooneggendreef. Vanmorgen ik was daar aan het sporten toen de meisje van dansles, deed de deur van de kamer groeples open. De muziek en de manier waarop ze sprak in de microfoon was hard en dat iedereen omkeken steeds naar de groeples kamer omdat het geluid was immens. Het was zo vervelend dat ik niet kon meer concentreren op mijn training. Ik ging naar balie toe en netjes gevraagd aan de medewerker als hij kon de deur van de kamer dicht doen omdat komt veel lawaai uit en deze manier kan ik me niet concentreren op de training. Nou de medewerker deed ook een beetje moeilijk op mijn verzoek en het maakte me nog meer boos. Na een paar minuten later kwam de manager naar mij kant op en hij vroeg mijn \\\\\\\’\\\\\\\’alles goed?- Nee\\\\\\\’\\\\\\\’ zei ik tegen hem. Toen ik heb mijn verhaal verteld, dus we waren normaal aan praten opeens hij begon om mij te intimideren. Dan probeerde ik hem weer uit te leggen maar hij bleef steeds met zijn stoer praatjes tegen mijn. Op dat moment had geen zin meer om met hem te praten en ik liep gewoon weg om verder gaan met mijn trainen. Toen hij steeds dichtbij komen van mij gezicht met intimidatie en bedreigingen \\\\\\\’\\\\\\\’ja ik ben de manager en ik doet wat ik wil hier en ik kan nu een keertje bellen en ben je van hier weg\\\\\\\’\\\\\\\’. Ik vond heel vervelend dat hij mij kant niet wou begrijpen. Ik stond in spraakloos van zijn reactie. Ik had nooit zoiets van hem verwacht, vooral van iemand die ik altijd als vriendelijk aanspraak en grapjes maakte. Als manager van een fitness centrum zo ga je niet met leden om. Echte zeer onprofesioneel! Later de meisje van de dansles kwam naar me toe en heel sociaal en vriendelijk heeft haar excuses angeboden en legde me uit waarom de deur van de groeples open was. Ik begreep haar kant en wij beiden begrijpen elkaar goed en zonder problemen. Alleen de manager bleef nog met zijn arrogant gedragen tegen mijn. De camera\\\\\\\’s zijn het bewijs van het gebeurtenis. Ik adviseerde dat de hoofdkantoor van fit for free kijkt naar beelden van de gebeurtenis van deze ochtend 12 augustus 2016.

Ik zou graag de volgende keer dat medewerkers van de balie kunnen leden te informeren dat de deur van de kamer groeples zal open blijven. Om misverstanden tussen de leden en het personeel weer te voorkomen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 27 september 2016 om 16:18 geantwoord

Beste heer Da Silva, wij hebben vernomen dat u reeds een e-mail van de (eind)verantwoordelijke Regiomanager heeft ontvangen omtrent de bovenstaande klacht. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u hem uiteraard per e-mail benaderen. Wij als afdeling Webcare beschouwen de klacht derhalve als afgehandeld. Met vriendelijke groet, Bas - Fit For Free Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door r.da silva