Klacht: Klacht misleiding aanbieding op webshop

op 24 juni 2021 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Afgelopen woensdag 2 mei heb ik gebeld met jullie klantenservice over een mooie actie op jullie website van de Tafel Jack naturel 220 cm. Zie meegestuurde bijlagen als bewijs van de actie.

Omdat ik de tafel wilde laten ophalen door mijn collega met de vrachtwagen, wilde ik de tafel reserveren. Van de klantenservice gaven ze aan dat we dit dan moesten afstemmen met de Outlet in Utrecht, daar waren namelijk nog drie tafels op voorraad.

Ik werd doorverbonden door jullie medewerker van de klantenservice en heb afgestemd met de outlet dat mijn collega vrijdag de tafel kon ophalen, mits hij nog voorradig was. Want reserveren doet de outlet niet aan werd er gezegd.

Donderdagavond 3 mei om 18.04 uur heb ik voor de zekerheid nog gebeld naar de outlet om te vragen of de tafel er nog was zodat mijn collega niet voor niets (vanuit Zeeland) zou rijden om een tafel die er niet meer zou zijn. Echter stonden er nog steeds drie op voorraad dus wist ik dat de kans groot was dat de tafels er nog zouden zijn.

Vanmorgen 4 mei staat mijn collega met de vrachtwagen bewust vroegtijdig bij de outlet in Utrecht zodat de kans groot zou zijn dat de drie tafels er nog waren, blijkt er één gebeitst te zijn dus duurder te zijn. Gelukkig was er ook een tafel niet gebeitst maar wil de medewerker van de outlet de tafel niet verkopen voor de actieprijs die op de site stond.

Ik heb meteen naar de klantenservice gebeld omdat dit zo niet was afgesproken, jullie bieden niet voor niets op jullie website de tafel aan voor een actieprijs. Het excuus van de outlet was dat ze op zichzelf staand zijn los van de andere vestigingen en dus niet in de prijs mee hoeven te gaan. Dit terwijl er duidelijk bij jullie actie op de site stond dat de tafels in de actie enkel nog beschikbaar waren voor die prijs in Utrecht. Ook jullie medewerker van de klantenservice (complimenten voor haar want ze heeft echt haar best gedaan) kreeg de leidinggevende niet zo ver om de tafel voor de prijs zoals jullie hem hebben aangeboden hebben op jullie site, mee te geven.

Om die reden wil ik een klacht indienen. Uiteindelijk is dit misleidend omdat er bij de actie wel degelijk de locatie van Utrecht stond, dus dat hij daar voor die prijs kon worden afgehaald. Om niet met lege handen thuis te komen hebben we (tegen mijn morele gevoel in) de tuintafel voor 500 euro meegekregen.

Een terugstorting van het teveel betaalde geld gezien de prijs waarmee jullie hebben geadverteerd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NR2021