Klacht: Klacht: mijn wachtwoord voldoet niet aan de nieuwe eisen.

op 08 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs geprobeerd om in te loggen bij Van Dijk om een boekenpakket te bestellen, alleen werd er gevraagd om het wachtwoord van mijn account te wijzigen, nadat ik meerdere malen mijn wachtwoord heb gewijzigd en aan al eisen voor een goede wachtwoord heb voldaan lukt het mij nog steeds niet om in te loggen en krijg ik deze volgende melding ‘Jouw wachtwoord voldoet niet aan onze nieuwe veiligheidseisen of jouw wachtwoord is verlopen. Klik op ‘gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten’ om een nieuw wachtwoord aan te maken.’

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik weer kan inloggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 09 september 2016 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sarahaghassaiy