Klacht: Klacht: mijn wachtwoord voldoet niet aan de nieuwe eisen.

op 08 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs geprobeerd om in te loggen bij Van Dijk om een boekenpakket te bestellen, alleen werd er gevraagd om het wachtwoord van mijn account te wijzigen, nadat ik meerdere malen mijn wachtwoord heb gewijzigd en aan al eisen voor een goede wachtwoord heb voldaan lukt het mij nog steeds niet om in te loggen en krijg ik deze volgende melding ‘Jouw wachtwoord voldoet niet aan onze nieuwe veiligheidseisen of jouw wachtwoord is verlopen. Klik op ‘gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten’ om een nieuw wachtwoord aan te maken.’

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik weer kan inloggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 09 september 2016 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sarah,

Wij vinden het vervelend dat het niet lukt om je wachtwoord aan te passen. Zou jij je wachtwoord willen proberen te wijzigen naar: @Welkom2016

Wanneer dit niet lukt gaan wij je verder helpen.

Wij zien dat je de klacht meerdere keren hebt geplaatst, heb jij de mogelijkheid om deze dubbel geplaatste klachten af te handelen?

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door sarahaghassaiy