Klacht: Klacht met Ref: 623302 heeft status opgelost maar is niet opgelost

op 29 juli 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Mijn klacht met referentie 623302 heeft als status opgelost.
Op 9 juli is mijn beloofd dat het door mij bestelde hoesje binnen een week bezorgd zou worden.
Ik heb tot op heden het hoesje niet ontvangen.
Wanneer gaat Mini in the box dit wel versturen??

Petra Boer-Drijfhout

Als ik eindelijk mijn hoesje in de brievenbus heb!

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 29 juli 2017 om 19:06 geantwoord

Beste Petra Drijfhout,

Onze excuses dat het afleveren van de zending niet is gelukt vanwege verkeerde adres:

Name: Petra Drijfhout
Address Line1: Tuinbouwstraat
Address Line2:
City: Sauwerd
Country/Region: Netherlands
State/Province/Region: Sauwerd
ZIP/Post Code: 9771bl
Phone Number: 31-503061120

Als u een nieuwe zending wilt ontvangen, houd er dan rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de verzendkosten van 1.87 euro van de vervangende zending.

Wij verzoeken u om EUR 1.87 rechtstreeks aan ons te betalen binnen 7 dagen. Let op, wij kunnen alleen extra betalingen via PayPal accepteren. Als u niet beschikt over een PayPal-rekening, wijzen wij u er graag op dat dit een wereldwijd toonaangevend online betaalplatform is, waarmee gratis en veilig geld kan worden overgeboekt naar veel landen. Als u nog geen PayPal-rekening hebt, kunt u dit hier regelen: www.paypal.com

U kunt ons een extra betaling sturen door de volgende stappen te volgen:

1. Log in op uw PayPal-rekening.
2. Klik op de knop \"Geld overmaken\" bovenaan de webpagina
3. Voer \"extras@lightinthebox.com\" in bij het adresvak dat verschijnt.
4. Voer het bedrag in en kies de valuta (EUR 1.87), klik vervolgens op de knop \"Verzenden\".
5. Er verschijnt een andere webpagina om uw gegevens te controleren. Voeg het bestelnummer (170428020027180979) en de reden van de betaling in bij het opmerkingenvak.
6. Voltooi uw betaling door te klikken op \"Verzenden\".

Om eventuele fouten te voorkomen, verzoeken wij u uw betaling te bevestigen door ons een e-mail te sturen via: reviewing@lightinthebox.com. Geef uw PayPal-rekening aan (dat is een e-mail account), het bestelnummer (170428020027180979), de datum waarop de betaling is gedaan en de reden van de betaling. Houd er rekening mee dat onze afdeling Financiën uw betaling mogelijk niet kan bevestigen zonder deze gegevens.

Onze excuses voor het ongemak en wij waarderen uw medewerking en begrip.

Alexandru
www.miniinthebox.com

Heeft op 29 juli 2017 om 19:17 geantwoord

Met mijn adresgegevens is niets mis. Nu vraagt miniinthebox om extra te betalen voor de verzendkosten zodat mijn hoesje alsnog geleverd kan worden. Wil graag dat zij me het geld terug geven. En ik bestel echt NOOIT weer iets bij Miniinthebox en raad het zeker af! Wat een drama en desillusie dit.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Drijfhout