Klacht: Klacht medewerker gvb tram 16 nummer 818

op 23 augustus 2016 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Maandag ochtend 22 augustus 2016 om 7:01.
Op weg naar mijn werk. tot mijn verbazing merkte ik dat de de bestuur de deur niet voor mij wilde open doen. uit eindelijk theeft hij het wel gedaan tja.. Ik gaf hem de voordeel van de twijfel, stapte in wenste hem een goedemorgen maar hij draaide zijn rug naar mij toe en gaf geen antwoord. Ik moest een tramkaartje hebben om mee te reizen dus ik bestelde mijn kaartje. geen reactie ik stond even met het geld in mijn had naar zijn rug te kijken. Toen ik zei alsublief het geld nam hij het nors aan en smeet het kaartje zonder een woord of blik voor mij neer. Wat een onbeschofte en onvriendelijke man dacht ik . Ik nam mijn kaartje en zei dank u wel voor een onvriendelijke houding op de vroege ochtend. Hij zij niets terug… Zijn houding was zeer klant onvriendelijk en onbeschoft.Ik hoop een reactie van te krijgen. Want zo”n houding maakt de drempel heel hoog om netjes je tramkaartje te halen bij een klant onvriendelijk bestuurder.
Met de vriendelijke groeten.

Ik reis niet zo vaak met de ov maar ivm mijn werk zal ik dat nu vaker doen.
Ik hoop voor die man een klantvriendelijk heidstraining

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door titcha