Klachten over KPN

Klacht over KPN melden

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van telecommunicatie- en ICT-, zoals vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Hieronder kunt u kiezen over welk KPN produkt u een klacht wilt melden.

Klacht over KPN Mobiel melden

In Nederland is KPN  het marktleider op het gebied van mobiele telefonie. KPN Mobiel biedt mobiele abonnementen tot een snelheid van 4G voor smartphones en tablets, waarbij consumenten kunnen kiezen uit KPN prepaid, KPN Sim Only of een KPN mobiel abonnement met telefoon.

Meld nu uw klacht over KPN Mobiel

Klacht over KPN Internet melden

KPN biedt verschillende internet pakketten om te kunnen  e-mailen, surfen, of muziek te downloaden. Met KPN Internet kan ook Uitzending Gemist en YouTube  bekeken worden  en dit kan op meerdere computers en tablets.  KPN Internet is te koop in verschillende pakketen en daarnaast biedt KPN ook Glasvezel aan. KPN Internet biedt ook de mogelijkheid om periodiek de internet snelheid van het pakket aan te passen.

Meld nu uw klacht over KPN Internet 

Klacht over KPN Alles-in-1 melden

KPN biedt ook KPN Alles in 1 Pakketten aan met daarin Internet, Vast bellen, Televisie én Mobiel van KPN
Alles-in-1 Thuis Instap: tot 8 Mb/s download, tot 1Mb/s upload
Alles-in-1 Thuis Standaard: tot 40 Mb/s download, tot 4Mb/s upload
Alles-in-1 Thuis Premium: tot 80 Mb/s download, tot 8Mb/s upload

Meld nu uw klacht over KPN Alles-in-1 Pakket