Klacht: Klacht keuken

op 01 juli 2012 over Staedion in de categorie Woningcorporaties

Wij huren nu bijna 24 jaar een huis via woningbouw staedion, jaarlijks komen de onderhoudsmonteurs langs om te controleren wat er vervangen moet worden.
eder jaar is het antwoord hetzelfde ; er hoeft niets vervangen te worden, terwijl de keuken ( tegels, keukenkastjes en de leidingen) hun beste tijd hebben gehad
De keuken is nu 24 jaar oud, en de tegels gaat allemaal kapot ( gevaarlijk voor kleine kinderen). Ook de keukenkastjes gaan slijten na 24 jaar . Het antwoord van staedion op meerdere verzoeken is ; de huurder is zelf verantwoordelijk om de keuken op te knappen. Wij kunnen zelf niet tegelen. Onlangs zijn er meerdere huizen vrijgekomen in de straat waarbij de keuken wel is vervangen /opgeknapt..
We vinden dit schandalig, we zijn 24 jaar lang goede huurders.

Het liefste zien we dat staedion contact met ons opneemt om hierover te praten.
Aangezien wij 24 jaar lang goede huurders zijn, verwachten wij ook service van de woningbouw vereniging. Neem een voorbeeld aan rijswijk wonen, deze staan garant voor een goede service van de huurders.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Staedion in behandeling genomen

Bericht van Staedion

5 jaren geleden - Beste Dave, In uw gegevens staan twee verschillende adressen. Laat ons even weten welk adres het betreft, dan kunnen we de juiste collega's inschakelen. Groet. Staedion ^WV

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staedion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staedion

Heeft op 13 augustus 2012 om 16:06 geantwoord

We hebben contact met u gehad en samen gezocht naar een datum voor een ontmoeting. Omdatdat niet meteen lukte is u op 13 juli gevraagd zelf met datumsuggesties te komen. Daar wachten wij nog op. Daarom gaan we er van uit dat deze zaak voor deze plek is afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door DaveK