Klacht: Klacht kassabon

op 24 december 2012 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom teveel betaald. Nadat de volgende klant verzuimd heeft een display te plaatsen, en de cassiere is door gegaan met scannen, is niet alles gecrediteerd. Een bak Hertog Ijs is heb ik dus betaald terwijl die niet van mij was. Per saldo € 2,24 teveel betaald(na aftrek bonus). Dat is nu al de zoveelste keer dat ik teveel betaald. De laatste keer had ik ineens 4 meloenen in plaats van 1. Je kassabon nakijken in de winkel werkt helaas niet altijd. Met name niet als je winkelwagen vol zit. Elke keer hiervoor terug keren naar de winkel wordt mij zo langzamer hand teveel.

Gewenste Oplossing:

Nu mag Albert Heijn eens actie ondernemen om mij schadeloos te stellen in plaats dat ik zelf actie moet ondernemen. Het kost mij toch wel elke keer behoorlijk wat tijd hiervoor en op een dag als vandaag, dag voor kerst, zit men er ook niet op te wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben de Jong