Klacht: Klacht JBZ

op 10 oktober 2016 over Aevitae in de categorie Verzekering

Resumé:

Het vaststellen van de diagnose heeft onnodig lang geduurd. De patiënt heeft een onnodige lange periode in onzekerheid geleefd.
Patiënt voelde zich als een kind behandeld, klachten werden niet serieus genomen.
Familieleden kregen de indruk dat de afdeling Geriatrie eerder op een hospice leek, waar palliatieve hulp werd gegeven, dan op een ziekenhuis. Dit gezien de hoeveelheden medicatie die werden voorgeschreven, terwijl naar de diagnose niet werd gekeken.

De verpleging komt handen te kort om de afdeling Geriatrie naar behoren te kunnen te laten draaien.

Daarnaast is het jammer dat de klachtencommissie in het JBZ optreedt als slager die zijn eigen vlees goedkeurt.

Ik wil u bij deze informeren wat er allemaal mis is gegaan in JBZ. Verwacht van u geen actie

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aevitae over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aevitae in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aevitae een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aevitae

Heeft op 13 oktober 2016 om 11:51 geantwoord

Geachte mevrouw Rongen,

Hierbij berichten wij u dat wij uw klacht conform de afspraak van 11 oktober 2016 hebben afgehandeld.
Het dossier is door ons intern besproken en na overleg hebben wij het dossier doorgestuurd naar de afdeling zorginkoop van de zorgverzekeraar.
Wij hebben dit u al meegedeeld in een persoonlijke e-mail.

Aevitae
Afd. Klachtenmanagement