Klacht: Klacht ivm verhoging poliskosten

op 03 juni 2016 over Allsecur in de categorie Verzekering

Beste heer/mevrouw,

Ik heb vandaag van Allsecur een nieuw verlengingsvoorstel voor het komende jaar ontvangen. De huidige kosten voor mijn polis bedragen (All Risk) € 55,95 maar in het voorstel staat dat ik meer korting ga krijgen maar dat de kosten voor mij het komende jaar hoger zullen worden, namelijk € 61,52. Ik heb hiervoor contact gezocht met de klantenservice van allsecur die mij hebben uitgelegd dat de oorzaak van de verhoging komt doordat Allsecur het afgelopen jaar meer schades heeft moeten uitkeren. Ik kan begrijpen dat dit vervelend is maar ik vind het niet netjes dat deze kosten worden doorberekend aan klanten die altijd schade vrij zijn gebleven. Ik ben vanaf 2009 klant bij Allsecur en ik heb al die tijd schade vrij gereden.

Omdat ik het uiteraard niet eens ben met deze prijs verhoging en omdat dit het tweede jaar op rij is dat mijn polis is verhoogd, ondanks mijn no claim korting, ben ik op www.independer.nl gaan vergelijken naar een passende autoverzekering. Uit nieuwsgierigheid heb ik Allsecur toch meegenomen in mijn vergelijking en tot mijn verbazing blijkt dat als ik, als nieuwe klant, een verzekering aansluit voor mijn auto mijn maandlasten op € 56,12 uit zal komen. Ik heb hierop nogmaals met de klantenservice contact opgenomen maar deze gaf aan dat ze niets voor mij kunnen betekenen.

Als oplossing zie ik graag dat mijn polis niet wordt verhoogd naar € 61,52 maar dat het bedrag gelijk getrokken wordt met nieuwe klanten. Een stijging van €0,17 per maand valt nog te overzien. Mocht dit niet lukken dan ben ik genoodzaakt mijn auto elders te verzekeren.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allsecur over deze klacht.

Bericht van

1 jaar geleden -

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Allsecur in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allsecur een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allsecur

Heeft op 28 juni 2016 om 12:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Hessen