Klacht: klacht ivm betaling via Ideal naar AVG

op 14 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Betreft: Klacht i.v.m. een betaling via ideal.

Voor het verlengen van ons contract voor een virusscanner hebben wij 22 juli jl. via ideal een bedrag (€ 94,99) overgemaakt naar AVG.
Dit bedrag is nooit doorgesluisd naar de bankrek. van AVG, maar op een andere rek. gestort.
Na controle van de bankoverschrijvingen bleek dit bedrag te zijn overgemaakt naar Globalcollect; dit bedrijf regelt? betalingsverkeeer, maar AVG doet geen zaken met Globalcollect. Het rek.nr. van Globalcollect is: NL14 RABO 0155 5032 19 – GLOBALCOLLECT – 486724693539 0020001322481888 702-0218070 AVG eCommerce CY Ltd Referentie:
Het tel.nr van Globalcollect bestaat niet en ik vind geen mogelijkheid om verder met dit bedrijf in contact te komen.
Vraag: Wat kan er gedaan worden dit bedrag terug te storten dan wel door Globalcollect over te maken van de bankrek. van AVG?
Op internet blijken er overigens meer klachten te bestaan over de betaalgedrag van Globalcollect.
In afwachting van jullie reactie verblijf ik,
Petra Stabij,
petrastabij@upcmail.nl

Als het geld is teruggestort naar mijn bankrekening

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Stabij