Klacht: klacht is nog niet opgelost

op 26 juli 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht over boeken afkeuren ivm ezelsoren is nog niet opgelost

Gewenste Oplossing:

Als jullie de rekening intrekken

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Van Dijk Educatie

Heeft op 26 juli 2016 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klazien,

Wij hebben telefonisch contact gehad en afgesproken dat u het artikel 'Nieuw nederlands (5e editie) 4/5h' (artikelnummer 8562670) voor een tweede beoordeling naar ons gaat opsturen. Wij gaan dan controleren of het boek is afgekeurd op alleen ezelsoren.

Wij willen u adviseren het verzendbewijs goed te bewaren bij het opsturen van het artikel.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Huberts00000