Klacht: KLACHT IS NIET OPGELOST!

op 09 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik ben NIET TEVREDEN over de oplossing. Zoals ik in mijn bericht heb vermeld staat op de site van Tommy ook de 30 dgn regeling EN NIET GOED GELD RETOUR! Ook heb ik de verzendkosten van 8,95 euro betaald, terwijl op de site stond dat het gratis is. Ik heb idd nog een ongeopende dubbele verpakking (14 flesjes) en dit wil ik graag retour zenden, maar wil niet nogmaals voor de verzendkosten opdraaien.

Volledige vergoeding van 93,85 euro.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 18 oktober 2011 om 12:15 geantwoord

Tweede ongeopende verpakking kan uiteraard retour gezonden worden, tevens zullen de verzendkosten dan worden gecrediteerd.

Bericht van hetismewat

6 jaren geleden - U moet nog wachten op teruggave zie ik. Dit is een standaardantwoord op ALLE klachten. Ze hadden ook alle mensen netjes kunnen inlichten via de mail. Maar dat doen ze niet, ze willen namelijk dat u belt, dat levert geld op... Mail beantwoorden ze niet: iedereen krijgt bijna een mail dat er een storing is geweest. Toeval? Mijn inziens zijn er TE Veel klachten van dit bedrijf die slecht worden afgehandeld. Men verdient veel geld door klanten die gaan bellen via de betaalde klantenservice. Dit moet stoppen en kan alleen als iedereen zijn klachten ook meldt bij bijvoorbeeld: http://www.trosradar.nl/contact/ http://www.opgelicht.nl/contact/ succes!

Alle klachten die gemeld zijn door madcops