Klacht: Klacht inductieplaat

op 09 augustus 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb een inductieplaat gekocht (niet een hele goedkope) begin juni, echter deed 1 kant het na 2 keer gebruiken niet meer. Tevens pakt de plaat ook bijna geen enkele pan. Ik heb dit gemeld, maar Wehkamp laat hier niets over horen. Ik moet zelf contact opnemen. Geen mail gekregen met hoelang zo’n afhandeling kan duren. 1,5 week geleden contact gehad, vond een medewerker het inderdaad vreemd dat het zolang duurt. Gaf hij als ik over 2 dagen nog niets te horen heb gekregen ik weer even aan de bel moet trekken. Helaas eerder geen tijd gehad en pas vandaag ben ik zelf weer contact gaan zoeken, wordt er gezegd dat het 21 dagen kan duren. Hoezo houden zij mij hier niet vanuit hun zelf hier van op de hoogte. Tevens gaat het om een kookplaat wat toch behoorlijk belangrijk is binnen een huishouden, zou je toch een hogere prioriteit op moeten zetten. Ook had ik begrepen dat er dan een reparateur dan langs komt om te kijken, dus nog steeds geen oplossing hiervoor. Inmiddels al een maand niet normaal kunnen koken.

Dat ik het artikel retour kan sturen en een nieuwe opgestuurd krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

3 maanden geleden - Goedemorgen, Erg vervelend om te horen dat je nog niet verder geholpen bent. Inmiddels zie ik dat er op 27 juli een mail verstuurd is met een voorstel de plaat om te ruilen. Heb je deze mail in goede orde ontvangen? Mocht je nog vragen hebben kan je deze stellen via socialmedia@wehkamp.nl Met vriendelijk groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Lv5494