Klacht: Klacht hoverboard slechte service

op 06 september 2016 over Mediasat in de categorie Electronica Winkels - ketens

Eind juni hoverboard besteld, heb ik een kapotte hoverboard gekregen, veel gebeld te hebben mocht ik het terugsturen, na lang wachten met veel telefoontjes heb ik een nieuwe gekregen.
Deze werd geleverd op de dag dat we op vakantie gingen, het was niet dezelfde die ik besteld had maar ik ging er mee akkoord .
Terug van vakantie blijkt dat ze me een hoverboard hebben verkocht met een kapotte accu.
Na een kwartier/half uur is de accu al leeg.
Weer contact op gezocht met mediasat, geen reactie ontvangen tot op heden.
Terwijl ik weet dat ze me berichten hebben gelezen.
Telefonisch nemen ze ook bij mij niet op.
Omdat ze niks laten horen en ik een hele verdrietige dochter heb heb ik hem maar laten maken omdat ik geen reactie van hun krijg en het heel erg vindt voor mijn dochter, die hem zelf heeft betaald. Reparatie heeft mij €105,- gekost. Heb nog een berichtje gestuurd om te zeggen dat ze mij de factuur terug moesten betalen maar zoals ik al schreef tot op heden nog steeds geen antwoord. Ik vindt dit echt niet normaal en vindt dat deze winkel niet betrouwbaar is, met slechte service.

Wanneer ze me factuur van die accu vergoede en gewoon netjes antwoorden als ik een berichtje stuur want ik heb tenslotte nog gewoon garantie.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia ibrahim