Klacht: Klacht: Geen vervangend toestel / geen communicatie / lange wachttijd

op 12 september 2017 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Precies net zoals velen op deze site ben ook ik slachtoffer geworden van deze malafiden.
Niemand en dan ook niemand kan je vertellen wanneer je ooit je telefoon terug krijgt. Dynasure doet er goed aan om te stoppen om zaken te doen met deze verzekeraar, want ze liften mee op de goede service die Dynasure biedt. Bij mij is ook geconstateerd dat me telefoon niet meer gerepareerd kon worden en dat de verzekeraar contact zal maken.Ik moet telkens bellen naar een duur nummer om vervolgens te horen dat niemand me kan vertellen hoe lang het nog duurt. Ik wil iedereen aanraden om niet met deze mensen in zee te gaan en ik ga ook op zoek naar een behoorlijke verzekeraar. Schandalig dat dit nog kan in Nederland. Als jullie geen nieuwe telefoon kunnen vinden geef ons dan ons geld terug !

Ik ben pas tevreden als ik binnen 24uur me HTC 10 gemaakt en al terug krijg want ik betaal niet voor niets elke maand 10 euro aan verzekering

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De heer Maikel Uiterloo