Klacht: Klacht Gebroken spant en verzakking constructie onder zitgedeelte na 3 jr. (Ordernr 107969)

op 25 april 2017 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Onze 2,5 zits Bank is na 3 jaar normaal gebruik (zitten) verzakt doordat het spant van het bankstel (Spaanplaat) is gebroken, na inspectie van de Meubelman (service bedrijf).

Hierdoor is de constructie van het zitgedeelte naar onderen gezakt en is zijn er een aantal constructie latten losgeraakt van elkaar.

Nu zegt Sanders hetgeen te kunnen reparerenmet een offerte van 390 euro (voor 240 minuten werk, volgens service monteur)

Dit terwijl wij het Bankstel pas 3 jaar hebben en wij ook nog een 5 jarige CBW TOTAAL garantie hebben waarin staat dat bij normaal huishoudelijk gebruik gebreken gedurende eerste 5 jaren kosteloos worden hersteld!

Ordernummer = 107969

Frame Deuglijk Reparen zodat het Spant en de onderconstructie stevig genoeg zijn om op te gaan zitten zonder dat het gaat verzakken en of doorbuigen.

Tevens de Stoffering en teruggekomen nieten te herstellen zoals het hoort te zijn.

Kosteloos ,want na 3 jr hoor je het bankstel niet alweer te moeten laten repareren en vind het een constructie fout.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 26 april 2017 om 11:04 geantwoord

Beste Falco ten Brinke,

Wat een vervelende situatie. Ik heb uw bericht doorgegeven aan mijn collega die uw dossier in behandeling heeft.
Zij zal dit intern bekijken en bespreken en zal hier op terug komen bij u. Wij hopen tot een goede oplossing te komen.

Sophie - Webcare Sanders Meubelstad

Heeft op 01 mei 2017 om 16:38 geantwoord

Het reparatiebedrag van € 390 delen ga ik absoluut niet mee akkoord !
Dan zijn de reparatiekosten nog € 195 euro na 3jr gebruik dat vind ik nog veel te veel en dan hebben ze ook nog een 5jr garantie wat helemaal nergens op slaat.

Alle klachten die gemeld zijn door Falco ten Brinke