Klacht: Klacht euphony

op 27 maart 2013 over Euphony in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben ingegaan op een aanbieding van Euphony, want ze zouden veel goedkoper zijn dan ZIGGO.
Ik heb een huisalarm en die kan niet aangesloten worden.
Vanaf start bezoek consultant gaat het al fout.
Ik betaal op dit moment aan Euphony maar ik neem er geen diensten van af, geen internet, vaste telefonie en TV.
Ik zit nu met dubbele kosten.
Ik heb Euphony verschillende keren proberen te bellen maar helaas, ook verschillende keren gemaild en een brief gestuurd, maar telkens geen antwoord of niet bevredigend.
telefoonlijn van VoIp naar analoog om laten zetten duurt geen 3 werkdagen zoals belooft maar 30 dagen
de ene “smoes”na de andere en heb zelfs het idee dat ze me als “lastige klant”niet meer te woord staan.

Gewenste Oplossing:

ontbinding van het contract zonder boete's etc.

Alle klachten die gemeld zijn door denpeer123