Klacht: Klacht Engie niet netjes behandeld.

op 02 augustus 2017 over Engie in de categorie Energieleveranciers

Ik had een achterstand van 98euro dat ik had opgelopen, omdat ik geen inkomen had en dit had gemeld om het te willen betalen in twee keer. Dit heb ik toen nagevraagd en wilde ik oplossen dat ik het anders toch in een keer zou kunnen betalen. Waar ik vervolgens een antwoord op kreeg dat is mogelijk maar u mag dan ook nog extra 400euro betalen. Dit stond nergens bevestigd niet eens op mijn mail. Zij vertelde dit ineens nadat iuk in de wacht werd gezet dit aan de telefoon terwijl ik het bedrag dus wilde betalen in een keer. Daarna kreeg ik als antwoord mevr als u niet betaald word u afgesloten of stapt u maar lekker over naar een ander leverancier en krijg u daar ook een extra kosten. Ik vind dit echt top punt van slechte service. En ik heb daarna ook meteen stedin gebeld netwerkbeheer stond bij hun niets bekend. En vonden dit ook erg vaag verhaal. En hun advies zoek een ander leverancier. Dit inmiddels gedaan. Want dit zijn echt piraten praktijken. En vervolgens komen ze mij dus dreig mails sturen nu ik gelijk ben overgestapt en niets meer met hun te maken wilt hebben.

niets

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Engie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Engie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Engie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Engie

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door o.Schouten