Klacht: klacht en spoedvraag m.b.t. foutieve reservering Eventim

op 19 september 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Onderwerp: klacht en spoedvraag m.b.t. foutieve reservering Eventim

Betreft: 4 kaarten voor de K3 show op zaterdag 20 oktober

Geachte heermevrouw,

Naar aanleiding van een telefoongesprek op dd 12-9-18 met telefoniste Maike sturen wij u deze mail.
In dit telefoongesprek is ons medegedeeld dat de kaarten die wij besteld hebben voor de K3-show in Breda op 20 oktober 2018, door Eventim gereserveerd zijn op stoelenrijen die niet bestaan in het theater. Gevolg is dat ons verteld is geworden dat we geen mogelijkheid hebben om deze show te bezoeken met de kinderen.

Daar dit de 2e keer voor ons is dat we dezelfde show niet kunnen bezoeken door externe factoren willen wij via deze mail ons ongenoegen kenbaar maken en hopen dat alsnog geregeld kan worden dat we, samen met de kinderen die we dit beloofd hebben en hier ontzettend naar uitkijken, alsnog kunnen gaan op zaterdag 20 oktober 2018.

Hieronder zullen wij in de kort proberen uit te leggen wat onze voorgeschiedenis is.

In eerste instantie hebben wij kaarten geserveerd voor de show zaterdag 5 mei in Eindhoven. Wij hadden kaarten besteld via de Ah actie, deze kaarten waren verzilverd en betaald en we hadden stoelen gereserveerd. Echter de reservering van de plaatsen is om onverklaarbare reden niet in het systeem terecht gekomen van Eventim, waardoor de opgegeven stoelen niet gereserveerd stonden. Omdat wij niets gehoord hadden (geen bevestigingsmail hebben ontvangen), hebben na een half uur wachten gebeld naar Eventim. Deze service was toen echter gesloten en mij werd verzocht de volgende dag terug te bellen (dit was een ingesproken bandje, daar het vrij laat in de avond was). Uit het telefoongesprek de ochtend later bleek echter dat de reservering van de stoelen niet in het systeem stond en dat de plaatsen inmiddels bezet waren (door derden). Een enorme domper voor ons en de kinderen. Het was immers het verjaardagcadeau van onze oudste dochter (de show was de zaterdag na haar verjaardag). Uiteindelijk is het ons gelukt om de show om te boeken naar zaterdag 20 oktober 2018, aan het einde van de herfstvakantie.

Nu we echter te horen hebben gekregen dat we ook nu gedupeerd zijn geworden in deze show, sturen we deze mail om onze grote teleurstelling te laten blijken. We willen en kunnen dit niet aan onze kinderen verkopen dat wederom een show niet kan doorgaan buiten ons toedoen. De kinderen zijn zich al maanden aan het verheugen hierop en wij willen de kinderen niet nog een keer teleurstellen.

Telefoniste Maike heeft ter compensatie een aantal voorstellen gedaan om de show om te boeken naar een andere stad (Groningen) of het geld terug te krijgen. Beide zijn geen optie voor ons, gezien bovenstaand verhaal en daarbij ook nog eens dat onze woonplaats in Limburg, erg ver ligt van Groningen. Bijkomstigheid is ook nog eens dat wij alleen in de ‘even weken’ de kinderen bij ons thuis hebben en we alleen in deze weken iets met ze kunnen plannen.

Wij horen graag van jullie wat de mogelijkheden zijn om alsnog de show te kunnen bezoeken op zaterdag 20 oktober 2018.

Hopende op een spoedige (telefonische) reactie en alvast bedankt voor jullie medewerking.

Job Wilms
Iris Nacinovic (tel 06 23323710)
Chloé
Esmé

Tevreden wanneer wij alsnog naar de show kunnen op za 20 oktober.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jobwilms