Klacht: klacht dynafix dynaloix Vodafone

op 14 januari 2014 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Leen toestel 3 keer afspraak gemaakt kwam geen koerrier.
leentoestel defect meerdere malen
valse beloftes
koerrier weet dat ik niet kan lopen bel kapot loopt gewoon weg
Toestel schade niet intern toch geen nieuw toestel
toestel voor het eerst water schade niet goed gerepareerd repeat afspraak gemaakt vervolgens weer defect.

Feit is ik betaal krijg geen waar voor mijn geld.
elke keer worden dingen belooft komen ze niet na.
ben zelfs naar Nuth gereden om mijn toestel op te halen omdat de koerier volgens dynaloic niet kon.

Ik jan nog wel ff doorgaan

vertrouwen denk t niet.
ik blijf bellen word van kast naar de muur gestuurd

verzekering ?

Voor wat ben meer kwijt dan rijk

echt ziek voor woorden

dat als je niet kan lopen en duidelijk aangeeft hoe en wat

Nieuw toestel
geld terug
Verbetering en eerlijkheid

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2014 om 15:27 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uw melding op klacht.nl is helaas aan onze aandacht ontschoten, waarvoor onze excuses. Wij nemen iedere melding serieus, aangezien servicegerichtheid bij Dynalogic hoog in het vaandel staat en opdat wij hiermee onze dienstverlening naar een hoger niveau kunnen tillen. De afgelopen periode hebben wij de strategie rondom het behandelen van klantfeedback onder de loep genomen en zijn wij tot de constatering gekomen dat we de site klacht.nl toevoegen aan de verwerking en terugkoppeling hierop gaan voorzien. Feedback die wij in de tussentijd ontvangen hebben via ons customer contact center (telefonisch of per mail) of via de door Dynalogic verstuurde klant enquête is wel actief en adequaat gebruikt om u als klant te helpen en onze dienstverlening te verbeteren.

Naar alle waarschijnlijkheid is de urgentie van uw melding inmiddels verlopen (en/of reeds naar tevredenheid behandeld), maar we willen u graag wel nog van een korte inhoudelijke reactie voorzien.

Vanzelfsprekend kunt u altijd met ons contact opnemen via het emailadres afspraak@dynalogic.eu voor een reactie, melding, vraag, of suggestie.

Dynalogic

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dushi21188