Klacht: Klacht Dual tv

op 05 oktober 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Dual tv is nu voor de derde keer stuk binnen 2 jaar. Hij is 2x gerepareerd. Bij de tweede keer had ik al aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in de tv. In overleg met blokker en de reparateur besloten om hem nogmaals te laten maken. Ik heb aangegeven niet zoveel vertrouwen meer te hebben in het product ook gezien de slechte recensies.Het lag toen zeer moeilijk omdat de reparateur weigerde producten van blokker te behandelen nadat blokker in een vervelende situatie zat.Nu is hij voor de 3de keer stuk. Het reparatie nummer wat ik moet bellen 0080034448378 is simpel weg niet te bereiken. Na het verzoek te blijven hangen komt er een in gesprektoon. Contact met blokker gezocht. Deze zeggen nu dat mijn garantie verlopen is en weigeren ondanks mijn eerder wantrouwen mijn klacht serieus te nemen, Op mijn vraag om de leiding gevende te mogen spreken word er na overleg aan gegeven dat dit niet kan en maar een klachten brief moet schrijven.Mijn tv is nu voor de 3de keer stuk binnen een jaar nadat hij gemaakt is. Bij de tweede keer heb ik al aangegeven dat als hij weer stuk ging binnen het jaar van reparatie ik geen genoegen meer nam met een tv van Dual. Nu word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Namelijk winkel zegt geen producten van dual te mogen aannemen, klantenservice zegt dat mijn garantie is verlopen en het reparatie nummer is niet bereikbaar. Ik ben dan ook enorm teleur gesteld in Blokker.

Ik vind het niet meer dan terecht dat Blokker mij tegemoet komt in een oplossing. Het is duidelijk waarom er geen samenwerking is met Dual.
Ik wil de kosten van mijn gekochte tv terug. Van deze twee jaar heb ik er maar 1,5 van kunnen genieten. Want ook als hij ter reparatie opgestuurd werd was ik hem ruim 3 a 4 weken kwijt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 06 oktober 2016 om 14:57 geantwoord

Beste mevrouw,

Wat ontzettend vervelend dat uw televisie wederom defect is geraakt. Ik kan mij goed voorstellen dat u hier helemaal genoeg van heeft. Om u verder te kunnen helpen ontvang ik graag van u uw aankoopbewijs, ook al is de garantietermijn mogelijk verlopen. Daarnaast hoor ik graag van u wanneer uw televisie voor het laatst ter reparatie is gestuurd. Zou u dit willen mailen naar info@blokker.nl onder vermelding van contactnummer 1230682? Graag ter attentie van ondergetekende, dan kan ik u het snelste verder helpen.

Saskia
Blokker webcare