Klacht: Klacht CAK: smoesjes cak

op 09 april 2013 over CAK in de categorie klachtmelden

Na jaren een tegemoetkoming te hebben mogen ontvangen van de belastingdienst werd dit veranderd en ging het CAK dit verder afhandelen. Echter dit jaar geen bericht gekregen over een teruggave van WTCG.In alle voorgaande jaren gewoon een beschikking gekregen en eind december op me bank. Moest dus dit jaar een aanvraag doen? Brief was bij hun op 18 december 2012 ontvangen (telefonisch bevestigd)Pas half februari??? een bevestiging ontvangen van mijn aanvraag. Weer bellen eind maart over hoe en wat, ook bij mij waren ze al inmiddels over de wettelijke termijnen heen. Schriftelijk een kacht op de bus gedaan vrijdag 5 april en voila vandaag een brief ontvangen, krijg 308,00, wat il al 2 jaar eerder mocht ontvangen, ALLEEN WEL IN DECEMBER. Nu mag ik nog 6 weken wachten voor ik het krijg, wat mij nog het meeste verbaasd is dat ze Unive de schuld wouden geven vanwege geen gegevens te hebben toegezonden? Ik gebruik de medicijnen waar het hier om gaat al meer dan 10 jaar, ze hebben me sofinummer of fiiscaalnummer of welk nummer ze het noemen toch. Ga jullie verstand een gebruiken en gebruik dan ook de databanken van de ziekenfondsen en etc, zodat jullie de hand in eigen boezem kunnen steken.

Dat ze gewoon toe durven te geven dat ze er een puinhoop van hebben gemaakt en dat mijn geld Zo Spoedig Mogelijk betaald wordt in plaats van nog 6 weken te wachten, tevens zou ik ook graag de wettelijke renten van de 308,00 euri willen ontvangen van de 5 maanden.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 25 april 2013 om 15:11 geantwoord

De klant heeft intussen de tegemoetkoming vanuit de Wtcg van ons ontvangen. Wij vinden het vervelend dat dit zo lang heeft geduurd en wij hebben de klant laten weten dat het ons ook spijt dat wij geen eenduidige informatie over de uitbetalingsdatum hebben gegeven.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van CAK beoordeeld.

Heeft op 30 maart 2014 om 13:32 geantwoord

Inderdaad de beschikking ontvangen de dato 13 feb zou binnen 6 weken me geld krijgen.
WEER NIET OP TIJD WORDT NU BEGIN APRIL???????
WIL ME GELD HEBBEN WAAR IK RECHT OP HEB.

Alle klachten die gemeld zijn door JoJoHooijschuur