Klacht: Klacht bover behandeling klantenservice philips

op 03 februari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Op 22 november 2013 heb ik aan klantenservice van philips tel. nr. 0900-2020871 gemeld dat de voet van mijn televisie 32 PFL 3017H/12 stuk was gegaan. Ik kreeg als referentienummer 857.182. Mij werd medegedeeld dat de garantieperiode nog van toepassing was en er zou een nieuwe voet worden toegezonden met levering op 27 november 2013 door UPS. Op 27 november 2013 geen bezorging. Gebeld met klantenservice, gaan de zaak uitzoeken. Niets meer gehoord. Na een paar dagen zelf weer gebeld. Men geeft de zaak door aan de backoffice. Ik word teruggebeld. Niets meer gehoord. Opnieuw gebeld. Zelfde verhaal, gevraagd doorverbonden te worden met de backoffice maar dat mag niet. Gevraagd doorverbonden te worden met leidinggevende, die bestaat niet. Alle medewerkers zijn zelf verantwoordelijk. Backoffice wordt geinformeerd en ik word teruggebeld. U begrijpt het al, weer niet teruggebeld. Opnieuw gebeld (15-11-2013)Medewerker begreep er niets van en ging de voet opnieuw bestellen. Levering op 26-11-2013. Geen levering plaatsgevonden. Levering heeft tot op heden nog steeds niet plaatsgevonden!!!! Ik heb gesproken met de volgende medewerkers. Jonne,Remco Visser, Alina, Joep, Fred, Paul,Jelle, Steven, Thomas,Dennis Langkamp (eerste lijnsmanager) maar niets heeft geholpen.
Ik ben deze behandeling helemaal zat en ik verzoek u om per ommegaande maatregelen te nemen. Dit kan gewoon niet. Dit is volledig klantonvriendelijk en philips onwaardig. Zo ga je niet met klanten om.

Gelet op hetgeen allemaal is gebeurd is voor mij de enige oplossing mij een nieuwe tv te willen toezenden. Daar zit automatisch een voet bij. De garantie is toch van toepassing.

Gaarne ontvang ik binnen 2 weken van u bericht. Afhankelijk van uw bericht en de snelheid waarmee er nu eindelijk eens zal worden ingegrepen neem ik in overweging om voor deze behandeling verder contact op te nemen met mijn rechtsbijstandverzekering, consumentenbond en/of media. Zoals ik nu behandeld ben is onacceptabel en ongepast.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 09 juni 2014 om 12:36 geantwoord