Klacht: klacht Boretti

R Dijkstra op 12 december 2019 over Boretti in de categorie Keukenleveranciers

Begin november ging ons Boretti fornuis (de oven) kapot. Hij deed het nog wel sporadisch, maar vaak ook niet. Vervolgens hebben wij via de site van Boretti het verhaal uitgelegd en de vraag gesteld wat het precies kon zijn. Wij kregen daar direct een reactie op dat de onderdelen waren besteld en dat ze contact op zouden nemen voor een afspraak. Wat een service dachten wij, ze weten al meteen wat er aan de hand is n.a.v. ons verhaal. Op 8 november jl. werd de afspraak bevestigd en op 18 november jl. is er een monteur van Boretti geweest. Na ongeveer een half uurtje werk was de oven weer gemaakt maar tot onze verbazing moesten wij 180 euro pinnen?! Dat is natuurlijk vreemd, wij stellen een vraag, geven geen opdracht om, maar vervolgens komt er een monteur met een onderdeel en moeten wij een groot bedrag betalen. Wij hebben meteen op 18 november jl. een e-mail gestuurd met bovenstaande en verzocht om een reactie. Deze bleef uit. Op 26 november jl. hebben wij een herinnering gestuurd, maar ook daar is geen reactie op gekomen. Op 4 december jl. hebben wij een e-mail gestuurd en eisten wij de voorrijkosten etc. terug, daar wij geen opdracht hebben gegeven aan Boretti om de oven te komen maken, er werd enkel een vraag gesteld. Helaas, ook daar komt geen reactie op. Nadat wij ook juridisch advies hebben ingewonnen en wij het totaalbedrag nu terugvorderen, hebben wij dit op 10 december jl. wederom gemaild. Ook hier komt geen reactie op.
Dit is natuurlijk beneden peil. Zo snel als Boretti was met reageren als je een vraag stelt, zo reageren ze niet meer wanneer ze op z’n minst een uitleg horen te geven.

Ten eerste een reactie en een gepaste oplossing.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Boretti over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door R Dijkstra