Klacht: klacht bezorging weekend volkskrant

op 03 juli 2012 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Dat heb ik in het voorgaande al beschreven, de slechte bezorging de laatste weken van de weekendkrant. De eerste keer pas laat zaterdagavond en dit weekend 30-6/01-07 op maandagmorgen maar incompleet (zonder bijlagen).

In ieder geval wil ik niet betalen voor een krant die ik niet gekregen heb in de weekenden. Ik was voordien erg tevreden met de bezorging wat kan er mis zijn.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Volkskrant in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Volkskrant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Volkskrant

Heeft op 04 juli 2012 om 10:23 geantwoord

Het spijt ons te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van de Volkskrant, en zodoende konden wij u niet direct helpen. Als u sneller geholpen wilt worden, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0561 555, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur, of geef uw bezorgklacht door via www.volkskrant.nl/service. Bij wijze van uitzondering heb ik uw klacht nu ingevoerd. Uw huidige betaalperiode is met twee edities verlengd. Met vriendelijke groet, Webcare de Volkskrant

Alle klachten die gemeld zijn door miepknaapen