Klacht: Klacht beslag is niet opgelost

op 30 juni 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Beslag van 600,- op loon van 1200,- voor een gezin waar zij bij wet beslagvrije voet hebben van 1499,10. Waar haalt syncasso het recht vandaan zitten zij zelf op de stoel van de rechter om de wet naar hun hand te zetten.

Als het beslag is terug gedraait.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 01 juli 2016 om 08:01 geantwoord

In deze bovenstaande kwestie heeft Syncasso 30 juni jl. contact gehad met de betrokkene. Wij hebben aan de betrokkene verzocht om de nadere gegevens die nodig zijn om de BVV te beoordelen aan ons op te sturen of te mailen en zodra wij die hebben ontvangen, wij de BVV zullen aanpassen.

Heeft op 01 juli 2016 om 14:59 geantwoord

er is nog steeds geen oplossing als je de info hebt ingeleverd komt er wel weer wat anders uit de hoge hoed en de gegevens die nodig zijn voor bvv is al zin's 24 juni in bezit van syncasso het gaat nu allemaal om niet relevante info om de bvv te bepalen wat ik bij wet niet verplicht ben maar als ik het niet doe dan weten we wel hoe het afloopt. het wordt dus een eindeloze rechtzaak. waar ik mijn uiterste best zal doen om syncasso uit het ambt te laten zetten.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra2014