Klacht: Klacht asociaal en geagiteerde gedrag Teamleiders AH Emmaplein Zeist

op 05 mei 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Op woensdag 3 mei 2017 even voor 19:00 uur bezocht ik de Albert Heijn aan de Emmaplein te Zeist om melk en brood te kopen.

Vervolgens vervolgde ik mijn weg naar kassa 1 bij het kassapark. Achter de kassa trof ik Youri Wennekamp, welke in functie is als teamleider binnen deze afdeling.

Deze meneer begroette ten eerste mij niet, was zoals altijd zeer afstandelijk en zeer onvriendelijk, telde het wisselgeld bij het afrekenen niet terug. Dit is niet de eerste keer.

Een aantal maanden geleden heb ik bij de servicebalie kleingeld gewisseld. Opvallend genoeg ging meneer elke muntstuk overdreven controleren. Het is duidelijk dat de heer Wennekamp zeer argwanend naar mij is. Er is hiervoor geen aanleiding en daarom vind ik zijn houding jegens mij onverklaarbaar.

Eind vorige kalenderjaar bezocht ik samen met mijn moeder deze supermarkt. Ik en mijn moeder gingen informatie bij de klantenservice vragen. Hoe de heer Wennekamp mijn moeder te woord stond is zeer ongepast. Het viel op dat Wennekamp geen servicegerichte houding aanhield en ons liever weg wil zien. Dit is verre van klantvriendelijk.

Verder valt het mij op dat alle teamleiders die bij de AH Emmaplein werkzaam zijn zeer geagiteerde gedrag vertonen en niet service, noch klantgericht te zijn. Een voorbeeld te noemen vroeg ik aan een jongedame betreft de openingstijden tijdens Koningsdag en kreeg op een geagiteerde wijze een antwoord terug.

Dit soort houding hoort niet binnen een servicegerichte supermarkt als de Albert Heijn en verwijt het managementteam binnen deze winkel.

Vertrouwende u zo voldoende mogelijk geïnformeerd te hebben.

Hoogachtend,

M.O. Bouaouiouach

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als alle elementen die ik in mijn klacht genoemd heb serieus opgepakt worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Artikelen